top of page
FRÅGOR & SKÖTSEL
På denna sida kan du söka svar på vanligt förekommande frågor. Vi uppdaterar löpande denna sida.
-
Jag tillhör riskgrupp och vill helst inne komma in i butiken, hur gör jag då?"Vi har sedan i höstas ändrade besöksrutiner, allt för att du som kund ska känna dig trygg hos oss. Nedan är några av det åtgärder vi har genomfört: • Upprättat en handlingsplan och åtgärdslista med hänsyn till de föreskrifter och allmänna råd som ska följas • Installerat ett kölappssystem • Byggt- samt möblerat om så att det numer finns en separat ingång och utgång för att minimera trängsel inne i butiken • Satt upp plexiglas vid inomhuskassan • Ställt ut stationer med handsprit • Satt upp en ringklocka för de kunder som hellre vill genomföra Swish betalningar utomhus • Skapat rätt förutsättningar för förbeställning per mail och upphämtning på parkeringen • Satt upp en utomhuskassa för årets varmare dagar • Beslutat att alla i Team Gredelin stannar hemma från jobbet vid minsta möjliga symtom • Kontinuerlig uppföljning avseende Corona-riktlinjer för handeln
-
Hjälper ni även företag?Absolut! Vi har ett nära samarbete med en mängd företag här på Värmdö som vi varje vecka tillgodoser med skräddarsydda blomsterarrangemang, så ni är varmt välkomna att kontakta oss och berätta hur vi på bästa möjliga sätt kan hjälpa just er verksamhet.
-
Har ni möjlighet att köra till kyrkan om vi skulle beställa begravningsblommor av er?Att mista en anhörig, vän eller någon annan i ens närhet är både tungt och jobbigt och utöver sorgen en mängd beslut som måste tas och göromål som ska utföras, så det hjälper vi såklart till med. Vi kör våra begravningsarrangemang till alla kyrkor på Värmdös och Ingarös brobundna öar.
-
Om jag vill ha en bukett hemskickad till mig 1 gång i månaden, kan ni fixa det?"Självklart! Kika under menyvalet BUTIKEN och avsnittet Prenumerationer så finner du vidare information.
bottom of page